Nytt bloggförsök!!

Jag vill ju blogga, men efter några månader så glömmer jag bort det men nu jädrar ska det bli andra bullar (eller rättare sagt inga bullar alls pga LCHF, däremot bloggande). Ska vara så duktig så och skriva lite men ofta.
Igår var en riktigt mysig helgdag, vi var på loppis inne i Ängelholm (på kullersten, gissa hur min rumpa mådde sen?) och hittade lite bilar till Skruttungen (barnbarnet, alltså) ett pa häftiga termobyxor till samma kille och ett fint gardintyg samt ett otroligt läckert hängsmycke, väldigt vintage, så nu är jag väldigt inne.
Efteråt åt köpte vi grönsaker på torget, hittade kantreller som vi fick billigt eftersm det var nästan slut och behövde rensas, gott.
Sen avslutade vi mysdagen med mongolsk buffé, gick utmärkt att äta och strunta i riset, vi höll oss mätta till sent på kvällen då vi snabbgrillade två grillspett med fisk och skaldjur som vi fiskat upp ur frysen, lite ost till det och den dagen var räddad.

Väl hemma ign frös vi in bär och kött och sen fick mannen i huset återgå till renoveringen, vår pump gick sönder och eftersom vi ändå tänkt byta varmvattenberedare så åkte han på ett megajobb mitt i tapetseringen av vardagsrummet. Lite kris i hela huset alltså, men just därför var det så skönt att få koppla av några timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0